Recapitularea lunară AK: februarie 2015

Kate aventuroasă este formată din legături de afiliere. Dacă faceți o achiziție prin aceste link -uri, voi câștiga un comision fără costuri suplimentare pentru dvs. Mulțumiri!

Distribuie pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Partajează pe Pinterest
Partajează pe e -mail

Nicaragua, m -am îndrăgostit nebunește de tine! Înainte de a face față Americii Centrale, știam că așteaptă cu nerăbdare cel mai mult Nicaragua, așa că m -am asigurat să -mi aloc o cantitate bună de timp (patru săptămâni). Aceasta a fost o decizie inteligentă. Aș putea sta cu ușurință aici încă o lună sau mai mult – sunt multe de făcut!

Ce îmi place la această țară? Frumusețea naturală. Vulcanii. Plajele. Oamenii amabili. Prețurile incredibil de mici. Și sentimentul că este pe punctul de a fi ceva uriaș.

Sincer, o să fiu dezgolit să părăsesc Nicaragua astăzi, dar este timpul să mă îndrept spre El Salvador și un marș foarte interesant.

Destinații vizitate

Sámara, Costa Rica

San Juan del Sur, Ometepe, Granada, Laguna de Apoyo, Little Corn Island, Big Corn Island, León și Las Peñitas, Nicaragua

Destinații preferate

Mica insulă de porumb. O cea mai bună insulă din Caraibe, cu plaje uimitoare și un cadru de oameni interesanți din insulă.

San Juan del Sur. Mi -am redescoperit fetița de petrecere și am iubit toate culorile și activitățile.

Ometepe. Insula Volcano este aspră, accentuată și are un tip special de frumusețe devastatoare. Un loc special, mă bucur că nu am sărit.

Repere

Nu mă așteptam absolut să am cea mai bună zi de Valentine din viața mea în această lună! Am petrecut -o cu noi prieteni, Sky și Graceann și am plecat la Laguna de Apoyo pentru a doua zi, la o scurtă plimbare de la Granada. Laguna este uimitoare și am petrecut o zi grozavă înotând în valurile sale sălbatice și ne -am apucat pe docuri.

Lucrând ore lungi într -o profesie solitară, a ajunge să stau cu colegii mei este important pentru sănătatea mea. Trebuie să petrec timp cu doi prieteni buni de blogger luna aceasta: Alex în San Juan del Sur, pe care nu l -am cunoscut în viața reală până atunci, și Rob, cu care acum am agățat pe trei continente, pe porumb Insule.

În Little Corn am stat la Insula Yemaya Hideaway, cu care am lucrat înainte și cine m -a invitat pentru o ședere gratuită, iar stațiunea este minunată – veți auzi mult mai multe despre asta în curând. Încă visez să mă trezesc în acel pat cushy, să înot în Marea Neon Caraibe, apoi să am smoothie -ul energizant cu banane, mentă și fistic …

Și Ometepe este unul dintre noile mele locuri preferate de apus din lume, împreună cu Koh Lanta și Boracay. Un spectacol major în fiecare seară, cu o vedere cea mai bună din docul de la Hacienda Merida, pe partea de vest a insulei.

Provocări

Am avut trei provocări majore în această lună.

Cel mai rău de departe a fost călătoria cu feribotul de la Ometepe înapoi la San Jorge. Având în vedere că naufragiul meu, devin foarte nervos pe bărci, mai ales atunci când navigarea este aspră, mai ales atunci când este o barcă veche care arată că este pe cale să se destrame. În drum spre Ometepe, am primit barca mare (feribotul auto), care a fost bine; La întoarcere, am primit mica barcă.

Mica barcă era foarte asemănătoare cu barca mea indoneziană care a stricat: lemn, veche, aceeași dimensiune și formă. Și a fost o zi foarte plină de vânt, cu valuri dure. Barca a continuat să se balanseze violent; Creak -uri și gemete au umplut aerul; Apa turnată în barcă și a fost scoasă; Am strâns scaunul din fața mea și am plâns tot timpul. A durat puțin peste o oră.

Lecția? Luați doar feribotul mare. Barcile mari și mici alternează în fiecare oră. Dacă mica barcă urmează când ajungeți la doc, așteptați -l pe cea mare. Depinde de mine, merită atât de mult. Nu vrei o plimbare așa.

Cât de rău a fost? Am făcut un videoclip aproape de sfârșitul lui!

Al doilea cel mai rău: îmbarcarea vulcanului a fost un bust. Așteptam cu nerăbdare să se îmbogățească Vulcanul în León de ani buni; Din păcate, mi s -a oferit un consiliu defect care nici nu a alunecat. A trebuit să mă opresc la jumătatea drumului și să lovesc placa pe vulcan, deoarece nu a funcționat. Sunt foarte dezamăgit, dar cel puțin am primit câteva fotografii bune din partea de sus.

Am mers cu Bigfoot Hostel și am regretat alegerea mea (deși m -au rambursat până la urmă); Dacă ar fi să o fac din nou, aș opta pentru cei mai mici Quetzal Trekkers, o companie care își dă profiturile înapoi comunității locale și m -aș asigura că dinainte că am un consiliu de lucru.

Al treilea cel mai rău: trecerea de frontieră de la Costa Rica la Nicaragua. A fost o mizerie. A trebuit să parcurgi aproximativ opt pași diferiți și puncte de control, era cald și răspândit, nu existau indicații clare, nimeni nu avea idee unde mergeau și una dintre linii a durat peste o oră. Am înțeles că este o necesitate; Nu vreau niciodată să o fac din nou.

San Juan del Sur este aproape de granița cu Costa Rica, așa că s-ar putea să credeți că este mai bine să zburați spre Liberia, să luați un autobuz de două ore, să treceți granița și să luați un taxi de treizeci de minute, dar expatriații de multă vreme mi-au spus că este atât de mult Mai bine să zburați în Managua, să faceți un proces de imigrare rapid și simplu și să obțineți un autobuz de la altulnullnull