Recapitularea lunară AK: ianuarie 2019

Kate aventuroasă este formată din legături de afiliere. Dacă faceți o achiziție prin aceste link -uri, voi câștiga un comision fără costuri suplimentare pentru dvs. Mulțumiri!

Distribuie pe Twitter
Distribuiți pe Facebook
Partajează pe Pinterest
Partajează pe e -mail

Câteva luni simt că trec într -o clipă. Luna aceasta a fost lungă. Atâta timp încât a trebuit să continui să verific și să mă asigur că nu mi -e lipsește o recapitulare.

Călătoria mea de o săptămână în Mexic a fost, fără îndoială, o mare parte a lunii, dar am intrat și într -o săptămână de rețea foarte aglomerată și o mulțime de mai multe momente bune și în New York.

Destinații vizitate

New York, New York

Holbox și Mérida, Mexic

Repere

O călătorie minunată în Mexic. Această călătorie a fost cea mai bună – în unele moduri, a fost cea mai bună călătorie pe care am făcut -o de mult timp. Doar o săptămână, scăpând de frig pentru căldură, la noi destinații într -o țară familiară, un amestec de plajă și oraș, bucurându -se de una dintre bucătării mele preferate, văzând prieteni vechi și făcând altele noi. Cel mai bine a fost în simplitatea sa.

Holbox este una dintre noile mele insule preferate din lume. Are o atmosferă atât de rece, este ușor de accesat, dar nu prea dezvoltat, iar Casa Sandra este unul dintre hotelurile mele de tip boutique preferate.

Mérida a fost foarte distractivă. Am stat cu amicul meu Nathan, de exemplu, foodpacker foodie, iar el m -a dus la tone de restaurante grozave din tot orașul! În Mérida există o mică comunitate de blogger de călătorie minunată și îmi place cum se simte înapoi orașul. Sunt sigur că mă voi întoarce pentru mai multe.

Un spectacol uimitor de călătorie IMM și New York Times. Aceasta este una dintre săptămânile mele preferate ale anului, deoarece este atunci când toți prietenii mei coboară pe orașul meu! Întotdeauna găzduiesc pe cineva, iar anul acesta l -am găzduit pe amicul meu Jeremy de la a trăi visul și de a descoperi burghia. IMM este evenimentul meu preferat de rețea al anului și m -am întâlnit cu aproximativ 30 de mărci diferite de călătorie. Sunt într -adevăr extatic în ceea ce privește planurile mele de călătorie pentru 2019 – planificăm astfel de călătorii uimitoare. Un singur indiciu: Canada.

În ziua industriei la New York Times Travel Show, am vorbit despre viitorul panoului de media de călătorie pentru al treilea an consecutiv și am obținut o mulțime de complimente grozave după aceea.

Și pentru că toți bloggerii erau în oraș, am avut multe seri grozave. Cel mai bun dintre toate a fost petrecerea noastră finală de bloggeri, unde am putea în sfârșit să stăm și să ne prindem fără să fim presați la rețea și să facem conexiuni.

Gătind o furtună cu oala mea instantanee. Tatăl meu mi -a luat unul de Crăciun și am devenit imediat obsedat de asta. Atât de mult încât aproape că nu vreau să gătesc ceva dacă nu o pot face în oala mea instantanee!

Am făcut mâncăruri indiene, risotto, tocanite, chili, orez, ouă fierte dure, toate în fracția timpului necesar pentru a face ceva în mod regulat. Trebuie să obțineți unul! În continuare, vreau să abordez câteva rețete coreene, un risotto fără lactate folosind grăsime de rață în loc de unt și … trebuie să o recunosc … Mac și brânză.

O perioadă interesantă în politică. A fost inspirat să văd atât de multe femei din Badass înjurate în Congres pentru prima dată și a fost interesant să văd atât de mulți oameni grozavi să -și anunțe candidatura pentru președinte în 2020. Aceasta este prima dată când am avut în vedere că 2004 că nu m -am angajat Pentru un candidat imediat, așa că este minunat să -mi iau timpul să aleg pe cine să susțin. Dacă aș fi o femeie de pariuri, mi -aș fi pus banii pe Kamala Harris pentru a câștiga primarul. Cred că ea este cea care a bătut. Vom vedea cum se apleacă asta.

Bucurați -vă de a trăi în cel mai bun oraș din lume. Am aruncat o privire asupra unor locuri pentru prima dată, cum ar fi Industry City (și Avocaderia), restaurantul nr. 7 cu popularul său tacos de broccoli, expoziția lui Whitney și Andy Warhol și Coffeeshop Felix, care se pare că este direct din Un film cu Wes Anderson.

Provocări

Pierzând un prieten. Vedeți în Memoriam în partea de jos a acestei postări pentru multe mai multe despre asta. Orice altceva s -a întâmplat în această lună în comparație.

Intoxicație alimentară. Îmi place să spun că am stomacul din fontă-în toți acești ani de călătorie, m-am îmbolnăvit doar de mâncare de două ori. O dată în Cambodgia și o dată în Thailanda, ambele într -o lună unul de celălalt în 2013.

Apoi a venit Mexic și știu exact unde l -am obținut – un restaurant minuscul pe aeroportul din Mexico City, care arăta groaznic, dar aveau chilaquile în meniu și îmi doream cu adevărat chilaquiles. Chelnerul i -a adus la mine și nu arătau bine – arătau cu microunde, iar puiul era tepid. Dar au fost acolo, așa că i -am mâncat. Și am plătit un preț substanțial. (Știu că acesta a fost locul pentru că Nathan și cu mine am mâncat toate aceleași mâncare în cele 24 de ore precedente și el a fost bine.)

Tocmai am ușurat că purjarea gastrointestinală nu a fost lovită până dimineața după ce am ajuns acasă, unde aș putea face față în confidențialitatea apartamentului meu. Din fericire, nu a durat mult și m -am simțit mult mai bine seara.

Cea mai populară postare

Cum să fim mai puțin un tâmpit călător în 2019 – există o mulțime de moduri în care putem face cu toții mai bine, eu însumi. Iată cum începem.

Alte postări

Cele mai mari greșeli pe care le fac femeile antreprenoare – thnullnull