Lucrând și trăind în Grenada: o actualizare din Caraibe

Cum este posibil să ne întoarcem în Grenada de peste 2 luni? Se simte ca ieri că am fost înconjurați de familie pe plaja din Manzanillo, Mexic. Timpul zboară, dar, din fericire, ne simțim ca și cum am realiza tot ce ne -am dorit (și mai mult) în timp ce trăim în Grenada.

Am închiriat apartamente în întreaga lume și ne -am bucurat cu adevărat să rămânem puși pentru un pic și să cunoaștem destinațiile pe care le vizităm. Cumva, fără ca noi să încercăm cu adevărat, Grenada a devenit baza noastră.

Dacă există un lucru pe care l -am învățat, atunci când lucrurile curg fără probleme și se încadrează în loc, nu are rost să încercăm să rezistăm. Ceea ce mă aduce la veștile mele interesante:

Am închiriat o casă și locuim în Grenada!

… Ei bine, pentru o vreme oricum.

Am avut un loc moale pentru Grenada, având în vedere că 2014, când am pășit prima dată pe această insulă vulcanică, îmbrăcată în junglă și, cu excepția anului 2017, ne-am întors anual la House și Pet Sit timp de aproximativ 6 luni la un moment dat. Insula nu este pentru toată lumea, dar ne place vibrația autentică din Caraibe, oamenii autentici și primitoare și, desigur, plajele senzaționale și interiorul junglei luxuriante.

În luna februarie am primit o ședere de luni gratuite într -o cabană uimitoare de lux cu vedere la mare (datorită prietenilor noștri generoși) și chiriei gratuite în martie, datorită unei alte case de ședință a casei și a animalelor de companie, am fost folosite de alți prieteni – este vorba despre cine ești tu Aflați -vă!

Un loc uimitor pentru a merge pe Mia și Winslow, câteva pooches fermecătoare pe care le -am Pet s -au așezat în Grenada
Oricât de mult ne bucurăm să stai în casă și să avem grijă de câini fermecători, ne -am dat seama că ne dorim propriul spațiu privat. Nu este un loc în care trăiesc alți oameni, completați cu gusturile lor în decor, fotografiile lor de pe perete și obiectele personale.

☞ Vezi și: Costul vieții în Grenada

Chiar și atunci când închiriem prin Airbnb, de obicei, apartamentele sunt umplute cu articole personale ale proprietarului, cum ar fi fotografiile de familie și hainele din dulap sau contrariul – sunt puțin mobilate. În plus, există o taxă mare de servicii Airbnb abordată atunci când rezervați prin această platformă și trebuie să vă bucurați pentru escrocherii Airbnb.

Suntem gata să închiriem un loc propriu. Undeva putem decora cum ne place și unde nu trebuie să ne facem griji pentru a păstra totul exact așa cum ne -a fost lăsat.

În plus, suntem gata să încercăm să trăim în Grenada, fără să avem câini de care să aibă grijă.

În trecut, a trebuit să fim acasă pentru ca animalele de companie să le hrănească și să le plimbe la un anumit moment (desigur), ceea ce, de obicei, a determinat să nu putem fi spontani. Dacă ne -am distrat bine cu prietenii, am simțit că mergem la un bar sau am luat o decizie că am vrut să ne bucurăm de apusul soarelui de pe coasta de vest, nu ne -am putut datora angajamentelor noastre de animale.

Deci, suntem foarte extași să spunem că am găsit o casă uimitoare de închiriat și nu am putea fi mai fericiți!

Ziua mutarii! Toate ambalate cu mâncarea și lucrurile noastre din casă, așezate, și sunt gata să se despacheteze în propriul nostru loc
☞ Vezi și: Mount Cinnamon Grenada: o stațiune de tip boutique de lux în Caraibe

Nu numai că locuința se potrivește perfect gusturilor noastre, dar proprietarii sunt prieteni de prieteni și avem un acord în loc care funcționează bine pentru noi toți. Plătim chiria de la o lună la alta și, dacă ne simțim ca să plecăm în Italia timp de o lună, le spunem proprietarilor, ne împachetăm lucrurile și plecăm. Când vrem să ne întoarcem, le dăm un apel și spunem când ne vom întoarce.

Suntem localizați ideal pe ocean și suntem înconjurați de o verdeață luxuriantă. Locuința are o piscină, o curte mare, cu pomi fructiferi, un dig privat, o zonă de bar în aer liber și un mobilier confortabil pentru a da lovitura înapoi în timp ce sorbi vinul. Zona în aer liber este primitoare și un loc grozav pentru a petrece după -amiaza și serile.

Noua noastră viziune! Acest lucru va merge bine …
Grinzile albe din lemn de pe tavanul interior și dulapurile albastre pentru bebeluși din bucătărie oferă casei o vibrație din Caraibe / Beach House. Toate artele colorate, pictate manual, pe pereți, sunt din Grenada (sau în apropiere) și există chiar și o pasăre din lemn de lemn din lemn, făcută de palul nostru Julia la Sparte Art Studio. Mobilierul din răchită și bambus se potrivește perfect aici, în timp ce podelele datate din gresie îi conferă un farmec rustic.

Aceasta este intrarea din față. Ne place tavanul și mobilierul din lemn și opera de artă colorată. Vezi pasărea Driftwood?!

Am mers chiar până la a adăuga mult mai multe stropi albastre în jurul casei – perne de canapea, scaune în aer liber, farfurii și boluri, o oglindă de lungime completă și pahare de vin alb.

Puteți spune că suntem încântați?!

Acest situAtion nu ar putea fi mult mai bine pentru noi și suntem cu adevărat recunoscători pentru prietenii noștri care ne -au prezentat proprietarilor acestei case, care la rândul lor ne -au oferit o afacere extraordinară. Având în vedere că am ajuns în Grenada, totul a căzut în loc, ceea ce a solidificat cu adevărat faptul că aici este indicat că este deocamdată.

Frumoasă vedere de dimineață din noua noastră casă

Avem un vehicul

Dacă există un lucru de care aveți nevoie în Grenada, este un vehicul. Insula poate fi mică (are o lungime de 19 kilometri cu 34 de kilometri), dar, deoarece aceasta este o țară muntoasă, drumurile sunt foarte vânt, ceea ce indică că este nevoie de mult timp pentru a ajunge de la sud la nord.

Există autobuze (microbuze), dar nu sunt confortabile, nu mergeți la toate locurile „off pista” și, în general, își riscă viața de fiecare dată când vă îmbarcați …

Întotdeauna am avut un automobil în timpul joburilor noastre de pe animale de companie aici, pe insulă, ceea ce a fost o modalitate grozavă pentru noi să ieșim și să explorăm numeroasele golfuri, cascade, junglă, etc. În opinia mea, un automobil este o necesitate , dar închirierile nu sunt tocmai ieftine.

☞ Vezi și: Cel mai mare ghid pentru călătoria Grenada

A avea un automobil în Grenada este necesar să ajungem la toate petele off-track pe care le iubim

Cel mai mic preț pe care l -am găsit de la o companie de închiriere corespunzătoare de pe insulă este de aproximativ 55 USD USD / zi. Având în vedere că am fost pe insulă de multe ori în trecut, suntem o parte a unor grupuri Facebook Get și vindem grupuri și știm cum să lucrăm în jurul acestui cost ridicat. Pentru prima noastră lună aici, am închiriat un SUV mic de la o femeie grenadiană pentru 20 USD USD / zi, despre care toată lumea a spus că este o afacere incredibilă.

Acum, pentru această lună curentă, am închiriat un automobil pentru 13,30 USD USD / zi și vom încerca să găsim un preț și mai bun înainte (ambele oferte bazate pe închirieri de 1 lună+ lungi)

Ne -am gândit la achiziționarea unui automobil aici, dar costul obținerii este destul de mare, iar prețul menținerii acestuia pe insulă este și mai mare. Piesele trebuie să fie importate adesea, sarea din mare provoacă rugină, drumurile sunt slabe, atât de des suspensiile și rulmenții merg … și vor apărea cu ușurință o mulțime de probleme. În plus, ar trebui să obținem o asigurare pe deasupra prețului de achiziție.

Închirierea pare a fi cel mai bun pariu, chiar dacă am putea economisi bani dacă am cumpăra în schimb. Atâta timp cât există suficient spațiu în automobil pentru a ridica prieteni și „câinele nostru”, suntem fericiți. Știm, de asemenea, că vom călători mult din Grenada, așa că este mai bine să ne putem întoarce automobilul și să nu plătim pentru asta în timp ce suntem plecați pentru perioade îndelungate de timp.

Dognnapped! Oprit pentru a găsi o drumeție

Ne -am „sănătos”

Una dintre principalele noastre griji în ultimul timp a fost faptul că nu mâncam bine, am avut unele probleme fizice (spatele meu, de exemplu) și am obținut în greutate. Călătoria în lume este un lucru grozav, dar de multe ori ne -am găsit excesiv în mâncare și băutură și nu facem suficient exerciții consistente.

La sfârșitul călătoriilor noastre din Manzanillo, Nick a pășit pe scară (nu puteam suporta) … și s -a aruncat în ceea ce citesc numerele. În ultimul an, Nick a fost cu aproximativ 20 de kilograme mai greu decât ar dori să fie și la fel pentru mine.

După ce scalarea a confirmat că da, el nu a fost la greutatea sa optimă (ceea ce înseamnă că nici eu nu am fost), am luat o decizie de a face ceva în acest sens. Nu suntem cei care să ne preocupăm prea mult de lucruri superficiale, cum ar fi talia și greutatea … Acest lucru a fost strict pentru sănătatea noastră.

Mâncând un grătar enorm plin de carne la El Vaquero Steakhouse din Manzanillo – absolut suprasolicitat …

Imediat ce am ajuns în Grenada, am început cu planul nostru de sănătate. La început, am mers într -o detoxifiere de 2 săptămâni, unde nu am avut o singură picătură de alcool. În acea perioadă, am mâncat mese sănătoase și am mers la o mulțime de drumeții.

Ne -am simțit bine, dar încă nu a fost suficient.

Bucătăria de la casa pe care o stăteam pe animale de companie luna trecută a fost un vis. Avea fiecare ustensilă și aparat pe care ți -l puteai imagina și am profitat din plin de asta. Am aprovizionat enormul frigider și congelator cu alimente și ingrediente sănătoase pentru o dietă de smoothie.

Ne lipsește absolut această bucătărie și frigiderul enorm – pe care l -am umplut cu legume, fructe, pui, ouă, iaurt și lapte de migdale

De aproape o lună am fost pe o dietă care arată așa ceva:

Dimineața – un smoothie cu lapte de migdale neindulcit, spanac, banane, ovăz și câteva căpșuni. Cafea. multa apa.

După -amiaza – un smoothie cu neîndoielnicLapte de migdale ed, iaurt fără grăsime, spanac, fructe (măr, papaya sau fructe de pădure). multa apa.

Snack după-amiază-legume brute cu scufundare de iaurt grecesc fără grăsimi cu ierburi, fie cu muștarul Dijon. Sau, 2 ouă fierte dure.

Cina – piept de pui cu legume (fasole verde, salată, dovlecei, dovleac sau dovlecel). multa apa.

Fără orez alb, cartofi, pâine, paste, zaharuri rafinate sau carbohidrați goale.

Trăind smoothie -ul, puiul, dieta vegetală și te simți grozav!

Mărimile porțiunilor noastre (inclusiv cantitatea de băuturi alcoolice pe care le bem) s -au schimbat considerabil și ne -a luat corpul un timp pentru a ne obișnui să consumăm mai puține calorii, pe măsură ce am luat prea mult prea mult înainte. Mâncând în acest fel, am eliminat automat alimentele procesate și rafinate și toate zaharurile nefirești.

☞ Un ghid pentru cele mai bune plaje din Grenada

Am fost foarte stricți la dieta de mai sus timp de aproximativ o lună, dar acum am devenit un pic mult mai îngăduitor, prin faptul că vom ieși la cină cu prietenii și vom mânca ceea ce este disponibil în meniu. Nu am vrut să ne transformăm în „acel cuplu” pe care nimeni nu vrea să -l invite!

Sunt foarte încântat să spun că Nick a pierdut în jur de 15 kilograme, având în vedere că Mexic și am pierdut 10 kilograme, având în vedere că am început dieta smoothie / alimentația sănătoasă (din moment ce nu puteam suporta pe scară în Mexic, nu don Nu știu cât am pierdut, având în vedere asta atunci!)

Amândoi ne dăm seama că nu este vorba doar de numere, dar nu am fost confortabili sau încântați de modul în care mâncam și bem. Mai avem încă câteva kilograme de vărsare, dar ne simțim foarte bine acum și intenționăm să o menținem.

Drumeția la locuri secrete din Grenada a ajutat absolut la pierderea în greutate

Ne îndeplinim obiective de muncă

Nu numai că am avut nevoie să rămânem nemișcați pentru a ne odihni și a întineri, dar aveam nevoie disperată de a face ceva de lucru pe site -ul nostru web. Au fost câteva proiecte mari pe care am vrut să le ieșim de pe pământ (despre care am vorbit despre drumul înapoi în Koh Samui), dar pur și simplu nu păream să avem timp în timp ce scufundări în Indonezia, devorează ramenul în Japonia și bea margaritas pe plaja din Mexic.

Prima noastră lună în Grenada a fost despre jocul de captură. Răspunzând la acele e -mailuri care stăteau în căsuța de e -mail timp de 3 săptămâni (sau mai mult), scriind articole despre călătoriile noastre recente și stilul nostru de viață, crearea de noi surse de venit și îngrijirea multor lucruri de pe site -ul web backend, cum ar fi SEO, design și probleme de găzduire.

Se simte atât de bine să fii prins de muncă – deși este greu să lucrezi cu atât de incredibile priveliști!

A doua lună aici este locul în care am ajuns cu adevărat la serviciu și am început să ne gândim la proiectele pe care le -am avut pe backburner. Am scris câteva articole cruciale de care aveam nevoie făcute, m -am ocupat de o mulțime de lucruri din culise, am ținut pasul cu conturile noastre de socializare și am deservit câteva articole independente pentru clienții noștri.

În acea perioadă, Nick a fost ascuns într -un „studio” unde lucra la crearea unui curs de bloguri gratuit. Acesta este unul dintre principalele lucruri pe care am dorit să le finalizăm, iar în aproximativ o lună, el a filmat, editat și a creat un curs de formare în 4 părți pe bloguri, completat cu audio, video și media. El a petrecut mult timp înainte de acea brainstorming și a cartografiat programa, dar uimitor a pus -o împreună în aproximativ 30 de zile.

Avem atât de mulți oameni care învață cum să înceapă un blog de călătorie de pe site -ul nostru web și, de obicei, am oferit un ebook gratuit pentru a ajuta bloggerii să plece pe piciorul ideal. Cu toate acestea, sa a savura tutoriale video și a auzi Nick descrie pașii face ca procesul să fie mult mai ușor de înțeles. Acum, cu acest curs, noi bloggeri vor