Port Barton, Filipine – The Beauty Before Development

Am făcut o plimbare cu Jeepney de 6 ore până la Port Barton și, chiar dacă ne -am prezentat la terminal cu o oră și jumătate înainte de ora programată, am reușit să obținem doar doar Ultimele două locuri chiar din spatele jeepneyului de lângă câțiva cățeluși în cușcă și o grămadă uriașă de bagaje.

Ride Jeepney la pachet până la Port Barton
Pe drum, sigur că ploaia s-a întors și am avut norocul să o facem prin bălțile înalte de genunchi pe drumul de noroi care duce la Port Barton Town.

Plimbare riscantă prin drumuri inundate spre Port Barton

Am fost întâmpinați la hotelul nostru, Hanul El Busro, de un coleg foarte amabil și prietenos pe nume Peter. Ne -a verificat în camera noastră de la etajul 2, care a fost frumos. Avea propria sa terasă masivă, completată cu un hamac din răchită cu vedere la mare. De fapt, marea s -a ridicat aproape până la scările restaurantului de sub noi, a fost uimitor. Din păcate, ploaia a continuat, dar din anumite motive, este mai bine să fii blocat în ploaie dacă ajungi să te uiți la mare.

Vedeți de pe puntea noastră la Hanul El Busro

A doua zi, ploaia s -a limpezit. Principalul lucru de făcut în Port Barton este un turneu insular pentru unele dintre numeroasele locuri uimitoare din arhipelagul de pe coastă. Am fost reticenți să rezervăm turul în prima noastră zi de soare, așa că, în schimb, am petrecut ziua așezată pe frumoasa plajă din Filipine și savurând cerul senin. Ploaia s -a întors după -amiaza câteva ore, moment în care tocmai ne -am răcit în hamac și am urmărit un spectacol de fulgere incredibil terorizând mările nu un kilometru în fața hotelului nostru. Șuruburile de lumină au străpuns marea și timpanii noștri în egală măsură, cu prăbușiri spectaculoase. Nu am văzut niciodată fulgerul atât de aproape. După -amiază, cerul s -a limpezit la timp pentru a ne trata cu un apus de soare extraordinar de care ne -am bucurat cu câteva Pina Coladas la barul nostru preferat de restaurant, The Barton Bistro.

Având cocktail -uri în apă la apusul soarelui – Port Barton

Și asta a fost povestea pentru cele 5 zile ale noastre în Port Barton, diminețile au fost însorite și frumoase timp de câteva ore, iar apoi vor fi 3 – 4 ore de furtuni după -amiaza, înainte de a se curăța pentru cocktail -uri la apusul soarelui. Desigur, aceasta nu este condițiile ideale pentru o vacanță pe plajă, dar este sigur că bate în cafenele în orașele departe de mare, așteptând orice semn de oprire a ploii.

☞ Vezi și: cele mai bune stațiuni Palawan din Filipine

Vremea ploioasă în Port Barton

Într -o noapte la Barton Bistro, am avut câteva cocktail -uri în plus și am discutat cu o familie americană care a fost în Port Barton de 10 zile. Au avut o barcă în fiecare zi să -i ducă pe insule, să le gătească prânzul și chiar să pescuiască sulița cu o fracțiune dintr -un cost al „tururilor” locale care sunt organizate din Barton Town. Am decis să ne încercăm norocul cu ei într -un tur de sărituri insulare, așa că a doua zi dimineață i -am întâlnit la hotelul lor și ne -am îndreptat. Deja vremea părea precară, cu nori întunecați care se întindea la orizont. Am reușit să intrăm în câteva ore de snorkelling bun și câteva încercări eșuate la pescuitul suliței înainte de a fi grăbit înapoi pe barcă de șofer. El a fost clar îngrijorat de furtuna care a urmat, care a fost atât de rău încât nu ne -am putut întoarce în Port Barton Town. Am fost nevoiți să ne retragem într -o insulă din apropiere pentru a aștepta dușurile agresive de tunete.

Furtuna Crazy Lightning în Port Barton

Cu nimic altceva de făcut pe insulă, băieții americani și cu mine, am ieșit pentru un alt snorkel. Apa era mult mai caldă decât ploaia, care se revarsa din cer ca un robinet uriaș. Când vremea s -a curățat, ne -am îndreptat înapoi în oraș și am terminat ziua liberă așa cum am făcut în fiecare zi în Port Barton, cu un cocktail frumos pe plajă, urmărind soarele apus pe mare.

Una dintre numeroasele apusuri de soare frumoase din Port Barton
În ultima noastră zi în Port Barton am avut cele 3 ore de soare standard dimineața, pe care obișnuiam să le plimbăm și să verificăm orașul. Ne -am împiedicat de o luptă cu cocoșul, care nu este cu adevărat lucrul nostru, ci pentru că este o parte atât de uriașă a culturii Filippino, am decis să ne oprim și să urmărim câteva lupte. Mă gândeam să pun un pariu așa cum fac localnicii, gândindu -mă că nu poate paria cu o grămadă de pescari neplătiți, dar, spre surprinderea mea, pariul minim a fost în jur de 30 de dolari, cu o parte din ghivece care au ajuns la 16.000 de pesos, în jur de 400 de dolari ! Ceea ce reprezintă o sumă incredibilă de bani pentru un grup de tipi care se răzuiesc pe viață din mare. Oricum am ajuns doar să fim spectatori și, deși sportul în sine este destul de groaznic, emoția de pe stradă înainte și în timpul fiecărei lupte a fost nemaipomenită. Cincizeci sau mBăieții de minereu urlau în vârful plămânilor, făceau și făceau pariuri, în timp ce un tip a strâns fistful de bani de la fiecare mai bine. Nu știu cum a urmărit. Luptele au durat puțin mai mult de un minut, moment în care cocoșul care pierde a fost dus, sângeros și lipsit de viață, până la un cor de holling emoționat de către cei care au avut unul sau au pierdut bani din acest rezultat. A fost interesant să spunem cel mai puțin și, așa cum este morbid, sportul este, ne -am considerat norocoși că am asistat, pentru că nu mulți turiști sunt capabili să găsească evazivul lupta autentică a cocoșului în Filipine.

Cocoș Luptă în Port Barton
Faceți clic pe oricare dintre următoarele fotografii pentru a arăta o prezentare rapidă a tuturor imaginilor de pe acest blog!

Plimbarea noastră cu jeepney părăsind Port Barton

Vizualizare de la Barton Bistro Port Barton
Un alt uimitor port Barton Sunset

Saritura! Un favorit filippino
Soarele de după -amiază și bere

Unii copii din sat din Port Barton
Barca de pescuit

O altă priveliște de pe punte la El Busro Inn
Sărbătorind soarele în Port Barton
Slavă Domnului pentru Soarele de după -amiază

Cățeluși în cușcă în spatele jeepney
Sweet Jeepney

Imi place? Ia! ?

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un asociat Amazon și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru înseamnă că câștigăm comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru și cumpărați de la acești comercianți.