Primul nostru gust al călătoriei după Lockdown Covid

Cred că este fără riscuri pentru a afirma că toți ne gândim să ne îndepărtăm într-o călătorie cât mai curând posibil. Am înțeles că Christina, precum și eu simt că tracțiunea drumului deschis mult mai mult decât de obicei.

În această perioadă a anului, ne ascundem în mod normal de aspectul îngheț al iernii în Europa, specifică sau Asia … de multe ori toate cele trei! Desigur, acest lucru nu este posibil în acest moment.

Ceea ce este posibil, însă, este posibilitatea de a îndrepta Intrastate, precum și de a verifica mult mai multe din Noua Țara Galilor de Sud.

Am luat o decizie că prima noastră călătorie dincolo de propriul nostru cartier, precum și în prima noapte pe care nu am petrecut -o în propriile paturi de mult timp trebuie să fim undeva cu care suntem confortabili. Undeva am fost înainte.

Așa că ne -am îndreptat înapoi spre Port Stephens – aproximativ două, precum și jumătate de ore la nord de Sydney.

Fratele Christinei are o casă de vacanță acolo, precum și suntem extași să ne întoarcem în această zonă de apel necunoscută de pe coasta NSW. Am scris mai degrabă un pic despre acest sanctuar de pe litoral.

Iată un link către multe mai multe povești despre Port Stephens, precum și, de asemenea, ghidul nostru necesar pentru Port Stephens.

De asemenea, așteptăm cu nerăbdare să ne petrecem cu partenerul nostru Anton, care ne va alătura la jumătatea drumului cu șederea noastră.

Sperăm să vă bucurați în această ediție, precum și că vă influențează să ieșiți (în siguranță), precum și din nou.

Cheers – Jim & Christina xx

Primul lucru pe care îl facem mereu când ajungem la locația noastră în Port Stephens este să mergem direct la plajă. De multe ori, am fost primiți de o adiere caldă, poate de un apus de soare senzațional … nu de data aceasta.

Furtuna este venind.

După ce ne petezi rapid la plajă, ne-am îndreptat spre un lemn de lemn bine aprovizionat, precum și o cină caldă.

Este un lucru ciudat să ne simțim așa la casă, când am rămas blocați în casa noastră reală de atâta timp.

În această dimineață, cerul s -a luminat, precum și ploaia a dispărut. Totuși, este încă drăguț. Ne -am împachetat echipamentul de înot, cu toate acestea mă întreb dacă voi merge pentru o pauză. Chiar dacă aș fi acoperit în untură ca acei nebuni care înoată canalul englez.

Din fericire, priveliștile minunate ne mențin suficient de cald.

Am luat o decizie de a încerca clubul regional de golf pentru prânz. Nelson Bay Golf Club a avut o restaurare uriașă, având în vedere că am fost ultima dată chiar aici, precum și ce diferență!

Acesta este un program semnificativ de 27 de găuri, precum și în timp ce vă lăsați pe Green, sunteți în mod obișnuit în mod obișnuit de către MOBS OF KANGAROOS.

Dar astăzi, suntem chiar aici pentru vizionări, precum și pentru mâncare.

Suntem cu adevărat mulțumiți de mâncare. Ultima dată când am fost aici, a fost mult mai mult ca un club RSL, precum și nu este unul extrem de mare. Cu toate acestea, mâncarea acum este excelentă.

Fritters -ul dulce al Christinei cu somon afumat, precum și avocado arată, precum și are un gust delicios.

În ceea ce privește somonul meu crusted Dukkah, servit pe un friter de porumb este uimitor. Vinerea picantă se bucură de sus face cu adevărat acest fel de mâncare.

Amândoi suntem impresionați în mod corespunzător. Cred că este timpul pentru a actualiza ghidul nostru de călătorie necesar la Port Stephens!

Este mult mai mult. Soarele își face cel mai fin pentru a emoționa acum – iluminarea pe țărm, precum și scânteia de pe apele care se aruncă cu atenție.

În plimbarea ei de răsărit, Christina satisface acest gent sofisticat. El este pe stânci care aliniază calea de coastă, precum și ea trebuie să se apropie destul de mult de el pentru a trece.

Cu toate acestea, nu pare să se supere.

Pun pariu că este o poveste diferită când se află la masa de curățare de lângă barca se ridică pe drum. Am avut pește smuls din mâinile mele de acești monștri gâfâiți. Nu se distrează foarte mult, precum și nu iau prizonieri!

Uneori se simte că ne -am întors în SoCal când cerul este acest albastru, precum și palmele sunt atât de înalte.

Deși, în realitate, mă întreb exact cât va fi înainte să putem călători în siguranță înapoi în state. În mod ideal, nu la fel de lung.

În această seară, Christina, precum și eu, am făcut față să facem ceea ce ne bucurăm în mod obișnuit înapoi acasă: o competiție de backgammon, câteva pahare de vin alb, precum și câteva gustări.

În această seară, Christina mă aburi absolut. În mod normal, este un pic mai egal, cu toate acestea, poate că aerul de mare i -a oferit noile puteri …

De asemenea, sunt distras în liniște de acest trabuc excepțional. Nu că fac niciun tip de scuze. Chris m -a rupt corect, precum și pătrat.

Dar acest Partagas Serie E nr. 2 este rafinat. Am obținut asta în Belgia anul trecut, când am fost în Bruges. Dorința în care am trăit mai aproape.

În această seară, apusul este incredibil. Liniile de filigran de aur marg norii orizontului, precum și țărmurile arse se joacă cu terminarea pe măsură ce valurile se rup, precum și rufele flăcării.

În cele din urmă, prietenul meu Anton ajunge. Suntem colegi de peste 15 ani, precum și este întotdeauna excelent să stăm cu el.

Este prima dată Anton pentru Port Stephens, precum și căutăm cu nerăbdare să -i arătăm.

Luăm pista de tufiș care duce de la Corlette rotund la Nelson Bay. Este destul de WalK, precum și durează doar 35 de minute pentru a ajunge la marina.

De -a lungul metodei, ne ținem ochii decojiți pentru koala, cu toate acestea, de asemenea, o cantitate semnificativă de viață de păsări. Vulturi de mare cu burtă albă, precum și Osprey, acești ceruri. precum și orice altceva, de la tawny frogmouths până la oystercatchers de la Sooty, fluturi sau se ridică aici.

Urcăm în vârful capului de jos, precum și ne uităm înapoi la Bagnals Beach. Această lungă întindere subțire de nisip este una dintre puținele plaje pentru câini pentru animale de companie off-lesa din NSW-încă un motiv pentru care ne place să venim aici.

În afară de asta, este absolut minunat, cred că veți fi de acord.

Îl ajungem la Nelson Bay Marina unde apa este îndepărtată, putem vedea peștele înotând mai jos.

Dar suntem după ceva prânz. Magazinul de cipuri care a fost utilizat pentru a fi aici este, din păcate, închis, cu toate acestea, John Dory este în plus în Golful Nelson, este extrem de bun.

În schimb, selectăm câteva beri la cârciumă, precum și o plăcintă din cea mai excepțională brutărie pe care o veți găsi.

Bara de plăcintă Gourmet Red Ned are peste 50 de plăcinte diferite din care să selecteze. Vorbește despre tânăr într -un magazin de bomboane! Păsările mele afumate, precum și plăcinta Camembert sunt în afara graficelor.

De asemenea, ne oprim la Bit Nel Cafe pentru o cafea rapidă. Absolut zona de găsit pentru respectabilul Joe.

Port Stephens, ai făcut -o din nou. Încă un apus de soare absurd. Cu toate acestea, nu ne putem opri la fel de mult – soarele poate părea luminos, cu toate acestea, vântul de iarnă a primit încă o mușcătură.

Înapoi în interior pentru a începe terminarea.

Astăzi, suntem de cealaltă parte a peninsulei la Boat Harbour.

Această perioadă a anului este cea mai bună pentru a deplasa balenele migratoare chiar aici, în timp ce se îndreaptă spre nord spre ape mai calde. Înainte de a ajunge la stâncile din jurul Stony Stoy Shore, îl satisfacem pe acest înger. Cu toate acestea, vântul este la fel de drăguț pentru ea, precum și încearcă să mă folosească ca o pauză de vânt.

Totuși, amândoi câștigăm – ea primește un adăpost la fel de bine ca și eu o pată.

Merită frisoane de la vântul roaring – există atât de multe balene astăzi (cred că puteți vedea doar un puf dintr -o gaură între mine, precum și Anton), este ca supa de cocoș. Gazpacho Desigur. Apa este înghețată.

Este timpul pentru prânz, precum și ne îndreptăm spre interior. Brewery -ul lui Murray a modificat foarte mult, având în vedere că am fost chiar aici. Cu toate acestea, din fericire, berea lor este la fel de mare ca oricând.

Dacă berea nu este discoteca ta, Murray face, de asemenea, o degustare de vin alb. Această zonă se află încă în regiunea Hunter, astfel încât vinul din viță de vie chiar aici este extrem de bun.

Ușa pivniței chiar aici este foarte distractivă, precum și a fost în stil frumos. Când am fost chiar aici, a fost un pic de spațiu cu o singură locație pentru a obține bere, mâncare, precum și merch. Acum este întreaga experiență.

Vorbind despre mâncare, sunt extatic să revizuiesc acest băiat sărac. Burgerul original de la Murray s-a ocupat cu adevărat de a mă converti în a fi pro-bretele pe un burger.

De asemenea, a aterizat o zonă pe lista noastră de top 10 burgeri.

Noul Fred Guy Burger al lui Murray nu mai are elementul de sfeclă, precum și se pare că există mai puțin sos, cu toate acestea este încă un iad de burger!

Îmi place foarte mult noul aspect la fabrică de bere. Aștept cu nerăbdare să mă întorc chiar aici cât mai frecvent posibil!

În această seară, avem planificat un tratament pre-cină. În colțul de unde stăm este Holberts Oyster Farm, unde puteți obține stridii proaspăt șmechiți, creveți minunați, precum și o varietate întreagă de fructe de mare.

Ostrele chiar aici sunt excepționale – cremoase, sărate, pline – cele mai bune pentru apusul soarelui, precum și un pahar de bule.

Nu este o metodă slabă pentru a ne petrece ultima noapte în Port Stephens …

Și nici un apus de soare sărac.

În această dimineață, ne -am întâlnit din nou pe Peninsulă la Anna Bay. Micul dejun la Crest Birubi Beach este un concept excelent în orice tip de perioadă a anului, cu toate acestea, cu balenele migrând în acest moment, aduce un beneficiu suplimentar suplimentar pentru această viziune, precum și mâncarea excepțională.

Nu cred că există o mulțime de locații pe Pământ, unde vă puteți bucura de slănină, precum și de ouă, în timp ce vă bucurați de cocoșii să joace în valurile de mai jos.

Înainte ca toți să ne îndreptăm spre drumul spre Sydney, facem o plimbare rapidă pe nisip. Aceasta este Birubi Beach, care devine în plus Stockton Beach.

Acolo vă puteți conduce mașinile și camionul (cu condiția să aibă capacități de tracțiune pe patru roți) pe plajă, ceea ce este destul de mișto.

În spatele plajei, nisipul devine munți pe măsură ce începe dunele de nisip Stockton. Aceste dune de nisip fac parte din terenurile de conservare woromi, precum și sunt cele mai mari dune de nisip în mișcare din emisfera sudică.

Pe dunele puteți consulta pe jos sau pe cămilă, puteți să vă placam, precum și la unitatea de program.

De asemenea, există expediții de cal pe dune care se termină cu o călătorie în surf. Am înțeles că Christina este încântată să încerce acest lucru, cu toate acestea, deocamdată, singura călătorie pe care o vom face este înapoi acasă.

Data viitoare, Chris.

Sperăm că v -ați bucurat de acest gust de călătorie. Suntem bEen extrem de mulțumit de exact cum toate locurile, precum și locurile din Port Stephens au fost prudente să observe orientările de distanțare socială, precum și să se înscrie la ușă.

Acum este mult mai crucial ca niciodată să fim precauți să ne asigurăm că toți putem aduce călătorii, precum și să rămânem sănătoși.

Sper că următoarea dvs. călătorie este în curând la fel de bine, așa cum am ajutat un pic să vă influențeze să călătoriți.